Alla inlägg under september 2017

Av Natalie Karlsson lindblom - 18 september 2017 02:29

Idag har varit en bra & lugn dag, sånna dagar är så sköna & väl behövda i vårt stressiga samhälle. Jah vaknade hos min kompis tyra, vi låg & myste i hennes säng & kolla youtube som vi typ alltid gör. Sen lagade hon frukost till oss: vilket är lyx gånger 1000 då hon går resturang & livsmedel linjen!!!
Sedan hämtade mamma mig runt två-tre tiden då Tyra & jag bara suttit & snackat om lite allt möjligt. Vi båda går igenom lite tröga grejor samtidigt just nu. Vilket är ovanligt då genom vår 6 års vänskap alltid mått mindre bra på olika tidsperioder. Så att när jag under en längre period mått dåligt har hon varit mer på toppen & kunnat vara stark åt mig & tvärtom. Men nu går vi igenom varsin liknade situation. Så våra samtal kanske inte alltid är om så roliga saker men jag är endå stolt över hur vi klarar av att ta hand om varandra så pass bra som jag tycker vi gör nu.
Resten av kvällen spenderade jag i mammas soffa & vi myste med plockgodis: som jag inte vet när jag senaste hade råd med att köpa. Vi kollade på pretty little liars & idol avsnitt. Sen runt elva på kvällen gick jag hem till pappa där jag bor denna veckan. Det är bara 100 meter mellan mina föräldrar, vilket var tur då pretty little liars & bröderna lejon hjärta är dem enda serierna/filmerna som ger mig mardrömar?
Nu har jag bara städat lite lätt & käkat några mackor. Jag har märkt att jag blivit riktigt dålig på att äta. Inte att jag äter mycket onyttigt, vilket jag kanske också gjort på sista tiden. Men ni vet om man äter lite mat i en vecka till exempel, så krymper ju typ matsäcken & man vänjer sig vid att äta mindre. Där är jag just nu, så får la se till att gå upp tidigt imon så jag har tid för att käka lunch.
Nu ska jag iaf gå & lägga mig då jag precis insåg att klocka är alldeles för mycket för att vara söndag. Jag kan somna med ett leende på läpparna då jag väntar på ett packet som birde komma antingen i morgon eller på tisdag & är ju ledig i morgon så ingen söndags ångest här inte. Dock ska jag ringa ett lite spänt samtal till ett reklam jobb, som jag hoppas att få ?. Godnatt, ta hand om er ????

Av Natalie Karlsson lindblom - 13 september 2017 16:15

Tjena, natta heter jag. Jag är 16 år, lever livet så gott som jag vill, jag går ingen skola nu utan går hemma & fokuserar på att bli frisk till vintern. Planen är att jag fram till vintern ska börja jobba, fram till nästa läs år då jag börjar vård & omsorg gymnasiet. På fritiden gör jag inte alls mycket om jag ska va helt ärlig: jag tvättar, städar, gymmar, är mycket inne i stan men kompisarna som då går i skolan. Jag har hållit på med ridning & hästar under några år men slutade pga tids brist. Jag bor i lilla Lindsdal utanför Kalmar. Trivs gör jag la pga mina vänner & folket här är goa, annars är det väl inte dröm boet. Men varför ska man klaga?
Jag är kort & liten, drf förvånar de många att jag kan bli riktigt arg & jag är inte rädd för att säga vad jag tycker! Det var lite kort information om mig :)
Ha det bra<333

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards